Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
;;S t a f f
;;T h e F o r e s t 1417aqe
;;Spring ;;T h e F o r e s t 1zbdr87 Het is lente in het bos. Dat betekend dat de voor de roofdieren de prooi is terug gekeerd. Maar de lente heeft ook voordelen voor de vegatariërs onder ons. De planten staan weer volop in bloei, en de bosbewoners genieten er volop van.
;;C h a t t e r s
;;L i n k p a r t n e r s
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar een van de administrators. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal komt. ;;T h e F o r e s t 1e2wps
Affiliates
;;T h e F o r e s t 27xdl4m

 

 ;;T h e F o r e s t

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gino
νσcαвιтcн
Gino


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 16-06-12

Character sheet
Age: x Age doesn't matter, just deal with that.
Love: x Show me everything
Ukra: x Once it was black, but it turned red again..

;;T h e F o r e s t Empty
BerichtOnderwerp: ;;T h e F o r e s t   ;;T h e F o r e s t Emptyvr jun 29, 2012 9:34 pm

Hi,
In het bos hier is het niet zoals je zou denken. Er zijn een aantal dingen anders dan in andere bossen. Ik zal je er alles over uitleggen, zodat je met een frisse start kunt beginnen aan je "tweede leven"!

;; G u a r d s
De guards van the forest zorgen ervoor dat het bos ongedeert blijft, de dieren elkaar niet te veel irriteren, en voor vrede in het bos. Als er een dode is gevallen, stappen de guards op een uitstekende rots bij de watervallen, om met alle dieren in het bos die willen nog eens afscheid te nemen.

;; G r o u p s
De groepen in het bos zijn niet als kuddes, Clans, Roedels of Troepen. Ze hebben wel een leider, een deputy, en een healer. Het zijn gewoon kleine groepjes van dieren. Dat betekend wel dat je alsnog naar je leider moet luisteren.

;; D o d e n
Als je dood bent, voeren een Guards een speciaal ritueel op (Sens-Ceremoni), ookal was je een slecht persoon. Van bessen en kruiden word er een soort ''verfje'' gemaakt. De Guards dopen hun poot erin, en maken cirkels op elke plek waar je hartslag kunt voelen. De laatste cirkel word gezet door degene die het meest dierbaar voor diegene was. Dat is is de cirkel op het hart. De doden zullen reizen naar het rijk ''Orianah'', wat voor ons, mensen dus de hemel is.

;; T o w e r O f W i s e d o m
In deze toren komen de leergierige dieren. Er staan 6 stenen, die ''Ukra's'' worden genoemd. Elk dier heeft een steen dat bij hem/haar past. Dit zijn de stenen;

Rood - Sterk en dapper.
Oranje - Beheerst.
Geel - Vrolijk en Positief.
Blauw - Druk en leergierig.
Paars - Brutaal en ontdeugend.
Zwart - Duivels en Slecht.

Hoe meer je naar je Ukra toeleeft, hoe meer deze gaat gloeien. Hoe meer je van de Ukra afwijkt, hoe meer hij grijzig wordt. Alle dieren dragen een halsketting gemaakt van liaan, takjes, noem maar op. Aan deze ketting hangt je Ukra. Een jong krijgt als hij/zij 3 maanden is, een Ukra van een Guard. Deze neemt het jong mee naar boven, en overhandigt het de Ukra. Deze heeft de Guard gekregen van Orianah. Achter de rotspunt die uitsteekt, staat een stenen pilaar met een mysterieuze gloed in allerlei kleuren. Dit is waar de Guards de Ukra's van Orianah krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://the-forest.actieforum.com
 
;;T h e F o r e s t
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ;;R u l e s & I n f o r m a t i o n :: ;;I n f o r m a t i o n :: ;;E x p l a n a t i o n-
Ga naar: