Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
;;S t a f f
Klein maar dapper 1417aqe
;;Spring Klein maar dapper 1zbdr87 Het is lente in het bos. Dat betekend dat de voor de roofdieren de prooi is terug gekeerd. Maar de lente heeft ook voordelen voor de vegatariërs onder ons. De planten staan weer volop in bloei, en de bosbewoners genieten er volop van.
;;C h a t t e r s
;;L i n k p a r t n e r s
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar een van de administrators. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal komt. Klein maar dapper 1e2wps
Affiliates
Klein maar dapper 27xdl4m

 

 Klein maar dapper

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Morgana

Morgana


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 07-08-12
Woonplaats : In een vervallen schuur

Klein maar dapper Empty
BerichtOnderwerp: Klein maar dapper   Klein maar dapper Emptywo aug 08, 2012 12:46 pm

Hey

Hier op het forum heet ik Morgana en mijn echte naam blijft lekker een raadsel voor iedereen :p
Het bosdier dat ik heb gekozen is een bunzing. Van dit dier stammen de fretten af die sommige mensen als hun huisdier houden. Verder is het ook familie van de wezel, hermelijn, otter en marter. Het is een roofdier dat vooral jaagt op konijnen, vogels, muizen en andere kleine zoogdieren.
De keuze voor de naam Morgana komt door het Britse programma 'Merlin' dat vertelt het verhaal van de Arturian Legende, over koning Arthur en Merlijn dus. Morgana is in dat verhaal de halfzus van koning Arthur, maar wordt gedurende de serie een kwade en gemene en heel krachtige tovenares. Alleen Emrys kan haar stoppen. Ikzelf ben door het personage Morgana geïntrigeerd en daarom dat ik mezelf dus naar haar heb vernoemd.

Nog vragen? Shoot!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Klein maar dapper
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ;;Gooi het er maar uit - Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ;;G e n e r a l :: ;;I n t r o d u c e :: ;;R e a l-
Ga naar: