Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
;;S t a f f
Hanne Op de Beeck 1417aqe
;;Spring Hanne Op de Beeck 1zbdr87 Het is lente in het bos. Dat betekend dat de voor de roofdieren de prooi is terug gekeerd. Maar de lente heeft ook voordelen voor de vegatariërs onder ons. De planten staan weer volop in bloei, en de bosbewoners genieten er volop van.
;;C h a t t e r s
;;L i n k p a r t n e r s
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar een van de administrators. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal komt. Hanne Op de Beeck 1e2wps
Affiliates
Hanne Op de Beeck 27xdl4m

 

 Hanne Op de Beeck

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
kruin

kruin


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 14-08-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : District 4

Character sheet
Age: 2 jaar
Love: still searching for love
Ukra:

Hanne Op de Beeck Empty
BerichtOnderwerp: Hanne Op de Beeck   Hanne Op de Beeck Emptydi aug 14, 2012 10:32 pm

Hallo allemaal.
Ik geef mijn echte naam zomaar weg. Waarom? Omdat ik een schrijfster ben. Als je mijn boek op zou zoeken, zou je toch mijn echte naam weten. Wink
Maar wie is die Hanne Op de Beeck nu eigenlijk? Een schrijfster, zover is duidelijk. Maar verder?
Ik ben geboren op een mooie winterdag, op de derde januari 1995. Dat maakt mij op dit moment dus 17 jaar. Ik ben een fervente rgp'er en chirofanaat. Ook ga ik naar een kunstacademie op zaterdag. Ik zit ook in een andere fijne organisatie: NeW of Natuur en Wetenschap. De naam klinkt misschien wel wat saaier dan dat het is. Het is een heel leuke organisatie. Je kan ermee op kampen gaan tijdens de vakanties en ook door het jaar doen we vele activiteiten. Vanaf je 16 kan je kadervormingen doen om moni te worden. Ik volg die kadervormingen en vind het zeer fijn. Deze vakantie ben ik voor het eerst meegegaan op kamp als hulpmonitor. Je hoort het misschien al: Ik ben een heel sociaal persoon. Dat kan je ook zien aan de richting die ik volg. Ik zit in het tso en volg GWW, of in het lang, Gezondheids en Welzijns Wetenschappen. Ik moet zeggen dat het een heel fijne richting is. Ik zit nu in het 6e middelbaar, wat betekend dat ik geen enkele keer ben blijven zitten. Omdat ik dat ook graag zo zou houden ben ik door het jaar iets minder actief, al zal ik wel proberen mijn best te doen om regelmatig online te komen.

nog vragen? fire away!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com/forum
Rue

Rue


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 14-07-12

Character sheet
Age:
Love:
Ukra: Rood, en geel, kan niet kiezen, en misschien een beetje blauw

Hanne Op de Beeck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hanne Op de Beeck   Hanne Op de Beeck Emptywo aug 15, 2012 3:46 am

Hey!! Ik ben het, Lily Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
kruin

kruin


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 14-08-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : District 4

Character sheet
Age: 2 jaar
Love: still searching for love
Ukra:

Hanne Op de Beeck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hanne Op de Beeck   Hanne Op de Beeck Emptywo aug 15, 2012 9:03 pm

Dat dacht ik al wel... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com/forum
Gesponsorde inhoud





Hanne Op de Beeck Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hanne Op de Beeck   Hanne Op de Beeck Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hanne Op de Beeck
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ;;G e n e r a l :: ;;I n t r o d u c e :: ;;R e a l-
Ga naar: