Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
;;S t a f f
;;Gooi het er maar uit - Topic 1417aqe
;;Spring ;;Gooi het er maar uit - Topic 1zbdr87 Het is lente in het bos. Dat betekend dat de voor de roofdieren de prooi is terug gekeerd. Maar de lente heeft ook voordelen voor de vegatariërs onder ons. De planten staan weer volop in bloei, en de bosbewoners genieten er volop van.
;;C h a t t e r s
;;L i n k p a r t n e r s
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar een van de administrators. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal komt. ;;Gooi het er maar uit - Topic 1e2wps
Affiliates
;;Gooi het er maar uit - Topic 27xdl4m

 

 ;;Gooi het er maar uit - Topic

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gino
νσcαвιтcн
Gino


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 16-06-12

Character sheet
Age: x Age doesn't matter, just deal with that.
Love: x Show me everything
Ukra: x Once it was black, but it turned red again..

;;Gooi het er maar uit - Topic Empty
BerichtOnderwerp: ;;Gooi het er maar uit - Topic   ;;Gooi het er maar uit - Topic Emptyvr jun 29, 2012 9:53 pm

Praat hier over iets dat je dwarszit. Anderen zullen we waarschijnlijk graag helpen..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://the-forest.actieforum.com
Delowashi

Delowashi


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 15-07-12

Character sheet
Age: Not that old as you ~
Love: Our love has no happy nding, because our love don't knows what the end is ~
Ukra:

;;Gooi het er maar uit - Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;Gooi het er maar uit - Topic   ;;Gooi het er maar uit - Topic Emptyzo jul 15, 2012 9:56 pm

IK HAAT GVD MEZELF.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diamond

Diamond


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 08-07-12
Woonplaats : In een bos, ver hier vandaan in een zee

Character sheet
Age: 3 years
Love: I'm so white like an diamond and I shine so good like an diamond
Ukra: Red

;;Gooi het er maar uit - Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;Gooi het er maar uit - Topic   ;;Gooi het er maar uit - Topic Emptyzo jul 15, 2012 10:21 pm

Aaawh, waarom? Denk je dat je iets mis hebt gedaan?

Nou, ik lief spammen dus, omdat ik het gewoon f*cking epic vind om gewoon alles onder te spammen. Maar dit mag alleen in de Chat daaronder in de RPG's. En er zijn niet altijd mensjes daar. En als ik dan ga zitten spammen ziet het er zeer vriendloos uit... Dus dat doe ik niet, ik hou mezelf ook altijd in om de brabbel hoekjes en al niet onder te spammen. Maar als er dan iemand in de Chat zit ga ik dus wel enorm zitten spammen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Delowashi

Delowashi


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 15-07-12

Character sheet
Age: Not that old as you ~
Love: Our love has no happy nding, because our love don't knows what the end is ~
Ukra:

;;Gooi het er maar uit - Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;Gooi het er maar uit - Topic   ;;Gooi het er maar uit - Topic Emptyma jul 16, 2012 12:16 am

Omdat ik gvd te snel boos wordt door me emotieprobleem e zo me dierbaarstevriendin kwijt ben, allemaal omdat ik haar Bitch noemde. GVD.
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer




Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 14-07-12

;;Gooi het er maar uit - Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;Gooi het er maar uit - Topic   ;;Gooi het er maar uit - Topic Emptyma jul 16, 2012 1:59 am

Zit je misschien in de pubertijd?
Want misschien doe je daarom zo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Diamond

Diamond


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 08-07-12
Woonplaats : In een bos, ver hier vandaan in een zee

Character sheet
Age: 3 years
Love: I'm so white like an diamond and I shine so good like an diamond
Ukra: Red

;;Gooi het er maar uit - Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;Gooi het er maar uit - Topic   ;;Gooi het er maar uit - Topic Emptyma jul 16, 2012 9:09 am

Ik denk niet dat het de pubertijd is omdat ze al in haar post vermeld dat ze een emotieprobleem heeft.

Misschien kun je er met je vriendin over praten? Dat je door je emotieprobleem snel boos wordt, misschien vergeeft ze het je wel. En doe iets liefs voor haar, dat zou ze vast wel waarderen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer




Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 14-07-12

;;Gooi het er maar uit - Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;Gooi het er maar uit - Topic   ;;Gooi het er maar uit - Topic Emptyma jul 16, 2012 11:23 pm

als je wil praten ik zal er voor je zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





;;Gooi het er maar uit - Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;Gooi het er maar uit - Topic   ;;Gooi het er maar uit - Topic Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
;;Gooi het er maar uit - Topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ;;G e n e r a l :: ;;C h a t & C o-
Ga naar: