Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
;;S t a f f
;; R u l e s 1417aqe
;;Spring ;; R u l e s 1zbdr87 Het is lente in het bos. Dat betekend dat de voor de roofdieren de prooi is terug gekeerd. Maar de lente heeft ook voordelen voor de vegatariërs onder ons. De planten staan weer volop in bloei, en de bosbewoners genieten er volop van.
;;C h a t t e r s
;;L i n k p a r t n e r s
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar een van de administrators. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal komt. ;; R u l e s 1e2wps
Affiliates
;; R u l e s 27xdl4m

 

 ;; R u l e s

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gino
νσcαвιтcн
Gino


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 16-06-12

Character sheet
Age: x Age doesn't matter, just deal with that.
Love: x Show me everything
Ukra: x Once it was black, but it turned red again..

;; R u l e s Empty
BerichtOnderwerp: ;; R u l e s   ;; R u l e s Emptyzo jun 24, 2012 11:36 pm

;;A L G E M E E N *

x Schelden mag, zolang het niet te erg wordt. Ook niet tegen een persoon schelden, alleen maar in jezelf.
x Niet spammen, dus ook niet zomaar dubbelposten.
x Geen schokkende dingen.
x Luister altijd naar het team, ookal ben je het er niet mee eens.
x Er word niet gezeurt om Highranks.
x Ga niet bijvoorbeeld drie keer hetzelfde topic openen op de markt, omdat er niemand reageert.
x Geen racisme.
x Als je dislecties bent, en we spreken je aan op spelfouten, wees vrij om er iets van te zeggen. Zolang je het maar niet als exuus voor alles gebruikt. Dit geldt ook voor autisme.

;;R P G *
x De Administrators zijn de enige Guards van The forest. Ga dus ook niet zeuren of je dat mag worden. Ook niet in je posts dus.
x Je speelt een bosdier. Als je niet zeker weer of het dier dat je wilt spelen in het bos leeft, stuur dan een PM naar iemand van het team.
x Houd het realistisch! Vogels kunnen vliegen, konijnen, Wasberen of noem maar op niet.
x Post minstens 3 volle regels, dat betekend zonder enters.
x Leef je in een groep, dan houd je je aan de regels die er aan vast zitten.
x Leiders en andere highranks, kan je niet voor altijd houden. We willen iedereen de kans geven om er eentje te bespelen.
x Groepen zijn niet échte groepen zoals roedels en kuddes. Het zijn kleine groepjes die de dieren zelf vormen. Een groep moet uiteraard toestemming krijgen van één van de guards. Ook in de RPG.

;; A V A T A R *
x Je avatar mag niet te groot en te breedt zijn.
x Op je avatar staat het dier dat je bespeeld.
x Houd het realistisch.


Terug naar boven Ga naar beneden
https://the-forest.actieforum.com
 
;; R u l e s
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ;;R u l e s & I n f o r m a t i o n :: ;;R u l e s-
Ga naar: