Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
;;S t a f f
The Water Pendulums [Aanvraag >3] 1417aqe
;;Spring The Water Pendulums [Aanvraag >3] 1zbdr87 Het is lente in het bos. Dat betekend dat de voor de roofdieren de prooi is terug gekeerd. Maar de lente heeft ook voordelen voor de vegatariërs onder ons. De planten staan weer volop in bloei, en de bosbewoners genieten er volop van.
;;C h a t t e r s
;;L i n k p a r t n e r s
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar een van de administrators. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal komt. The Water Pendulums [Aanvraag >3] 1e2wps
Affiliates
The Water Pendulums [Aanvraag >3] 27xdl4m

 

 The Water Pendulums [Aanvraag >3]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Delowashi

Delowashi


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 15-07-12

Character sheet
Age: Not that old as you ~
Love: Our love has no happy nding, because our love don't knows what the end is ~
Ukra:

The Water Pendulums [Aanvraag >3] Empty
BerichtOnderwerp: The Water Pendulums [Aanvraag >3]   The Water Pendulums [Aanvraag >3] Emptyzo jul 15, 2012 10:57 pm

The Water Pendulums [Aanvraag >3] Deco_waterfall_icon

Mini-Uitleg

Ergens in het bos, was alles bedekt met water door de watervallen. Dieren vonden dit prachtig, zowel Bad als Good dieren, de goede dieren vonden dit geluid zo levendig, en de slechte vonden het geluid juist zo moordlustig naar benden spletteren. Allebei de levenstijlen vormen samen een Neutrale groep, die heel erg van zwemmen houd. The Water Pendulums. Elke ochtend moeten ze van de Pemimpin even naar de watervallen komen zwemmen, om weer fit te zijn voor de dag...


Rangen

Pemimpin
Dit is de leider van de groep, in dit geval Delowashi >3

Pengganti
Dit is de opvolger van de groep.

Berlabuh
Dit is de ''dokter'' van de Groep, hij weet elke raad om een dier beter te maken. Bijvoorbeeld als die gene buikpijn heeft dat ''brandnetels'' een geneesmiddel zijn ofzo.

Berlabuh Murid
Dit is de leerling van de dokter, dit dier is nog jong en zal als de dokter heel oud word invallen, en weer zelf een leerling krijgen.

Pahlawan
Dit zijn de normale dieren, die ook Satu kunnen worden, en Satu is Mentor

Murid
Dit zijn de leerlingen, ook wel Jaarlingen genoemt.

Juvan
Dit zijn de jongste dieren, ''baby's''

Warga
Dit zijn ''bejaarde'' dieren.


Levens Wijze

Deze dieren leven ''neutral'' in de Groep zijn ze de liefste dieren die je maar kan wensen, maar er uit zou ik maar beter oppassen als ik jou was..

Plaats
De plaats van de Water Pendulums is bij de Bridge
Het ontstaan
De groep is ontstaan door een slime vos genaamd Delowashi. Ze wou dat ook Neutrale dieren zich een keer konden uitleven in een groep. Ze ging bovenaan de watervallen staan en riep het in het rond, waarbij alle dieren het mee eens waren.

Hoe zit het kamp eruit..

Het kamp is zoals ik al gezegd heb voor het meeste bedekt uit water, met eromheen watervallen. je moet door een waterval heen waar erachter een gat in de rots zit om eruit te komen. Boven hun light een oude brug, waar ze al hun prooi neerleggen. Er ligt hier en daar een rots in het water, waar de dieren op slapen. Tussen de watervallen en het grote meer in het midden zit gras, planten, enzovoort.





Laatst aangepast door Delowashi op zo jul 15, 2012 11:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Diamond

Diamond


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 08-07-12
Woonplaats : In een bos, ver hier vandaan in een zee

Character sheet
Age: 3 years
Love: I'm so white like an diamond and I shine so good like an diamond
Ukra: Red

The Water Pendulums [Aanvraag >3] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Water Pendulums [Aanvraag >3]   The Water Pendulums [Aanvraag >3] Emptyzo jul 15, 2012 11:05 pm

Delowashi,

ik heb een opmerking. Deze groep kan zich niet bij The Waterfalls vestigen omdat The Blue Owls daar al is, en dat is een geaccepteerde groep.

Gelieve dit te veranderen, anders kan hij nooit geaccepteerd worden.

Mvg,
Diamond
Terug naar boven Ga naar beneden
Delowashi

Delowashi


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 15-07-12

Character sheet
Age: Not that old as you ~
Love: Our love has no happy nding, because our love don't knows what the end is ~
Ukra:

The Water Pendulums [Aanvraag >3] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Water Pendulums [Aanvraag >3]   The Water Pendulums [Aanvraag >3] Emptyzo jul 15, 2012 11:14 pm

Aangepast c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Water Pendulums [Aanvraag >3] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Water Pendulums [Aanvraag >3]   The Water Pendulums [Aanvraag >3] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Water Pendulums [Aanvraag >3]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The eagles eyes [aanvraag]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ;;G e n e r a l :: ;;G r o u p s-
Ga naar: