Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
;;S t a f f
A lonely wolf 1417aqe
;;Spring A lonely wolf 1zbdr87 Het is lente in het bos. Dat betekend dat de voor de roofdieren de prooi is terug gekeerd. Maar de lente heeft ook voordelen voor de vegatariërs onder ons. De planten staan weer volop in bloei, en de bosbewoners genieten er volop van.
;;C h a t t e r s
;;L i n k p a r t n e r s
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar een van de administrators. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal komt. A lonely wolf 1e2wps
Affiliates
A lonely wolf 27xdl4m

 

 A lonely wolf

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Esmee

Esmee


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 09-07-12
Leeftijd : 24
Woonplaats : Rotterdam

Character sheet
Age: 2 years
Love: Kom dan, catch me if you can ^^
Ukra: Geel

A lonely wolf Empty
BerichtOnderwerp: A lonely wolf   A lonely wolf Emptydi aug 07, 2012 3:50 am

Zachtjes trippelde een witte wolvin langs de waterval. Ze had erge dorst gekregen en verlangde al uren naar drinken. Nu ze eindelijk aangekomen was, moest ze nog een mooie drinkplaats vinden. Ze heette Esmee en had een prachtige witte vacht. Ze was altijd vrolijk en optimistisch. Helaas had ze nog niemand gevonden, maar daar verlangde ze nog niet echt naar. Maar wel naar een fijn onderdak. s`Avonds sliep ze maar alleen in een donker bos, en dat was nou geen pretje. Maar zo leefde ze nou eenmaal en het beviel haar redelijk.

Plotseling hoor Esmee voetstappen achter zich. "Wie..wie is dat?" fluisterde ze bang.

(Sorry, ik zit op een heel klein computertje dus het kan zijn dat mijn berichtje langer voor mij lijkt dan voor jullie d;)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A lonely wolf
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ;;P l a c e s :: ;;W a t e r f a l l s-
Ga naar: