Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
;;S t a f f
mag ik mij even voorstellen? Mijn naam is Kruin 1417aqe
;;Spring mag ik mij even voorstellen? Mijn naam is Kruin 1zbdr87 Het is lente in het bos. Dat betekend dat de voor de roofdieren de prooi is terug gekeerd. Maar de lente heeft ook voordelen voor de vegatariërs onder ons. De planten staan weer volop in bloei, en de bosbewoners genieten er volop van.
;;C h a t t e r s
;;L i n k p a r t n e r s
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar een van de administrators. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal komt. mag ik mij even voorstellen? Mijn naam is Kruin 1e2wps
Affiliates
mag ik mij even voorstellen? Mijn naam is Kruin 27xdl4m

 

 mag ik mij even voorstellen? Mijn naam is Kruin

Ga naar beneden 
AuteurBericht
kruin

kruin


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 14-08-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : District 4

Character sheet
Age: 2 jaar
Love: still searching for love
Ukra:

mag ik mij even voorstellen? Mijn naam is Kruin Empty
BerichtOnderwerp: mag ik mij even voorstellen? Mijn naam is Kruin   mag ik mij even voorstellen? Mijn naam is Kruin Emptydi aug 14, 2012 10:10 pm

Hallo allemaal, ik ben kruin, en zoals jullie kunnen zien ben ik een bosuil. Ik ben persoonlijk bevriend geweest met Hedwig, de sneeuwuil van Harry Potter, maar ook Koekeroekus en Egidius. Voor wie ik brieven bracht? Voor Amy Happiness. Ze is een vriendin van was een vriendin van Fred en is nog steeds een vriendin van George en Leo Jordan. Ik breng nu geen brieven meer rond. Amy heeft een nieuwe uil, Monnik, een kerkuil. Ik kan het goed met Monnik vinden. Soms vliegt hij wel eens door het bos en zeg ik hem goedendag. Het fijne aan geen brieven meer te moeten rondbrengen is dat ik nu n doen wat ik wil.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com/forum
 
mag ik mij even voorstellen? Mijn naam is Kruin
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» mijn kunst uit de kunstacademie...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ;;G e n e r a l :: ;;I n t r o d u c e :: ;;C h a r a c t e r-
Ga naar: